Strikking!

Hei på dere!

jeg har en go del strikke prosjekter på gang som forhåpentlig vis skal bli ferdig etterhvert Hehe. Prosjektet jeg holder på med nå gjør meg sprø. Jeg lager en nisse lue som jeg alvorlig begynner å lure på om det er noe galt med mønsteret på, jeg har nå altså rekt det opp igjen for fjerde gang for det e noe som ikke stemmer. Så nå starter jeg på nytt igjen å satser på at alle gode ting er 5 og at denne gangen går det..

Her er da altså luen jeg holder på med. Etter som jeg også er blitt ganske oppgitt av denne har jeg noen andre prosjekter på gang samtidig, og uansett synes jeg det kan være greit og ha noe og variere med så jeg ikke blir lei den ene tingen jeg holder på med. Jeg strikker en fryd genser til meg selv for svigermor strikket en til meg men den klarte jo jeg selvfølgelig å krympe/tove i vask. Tenkt å være så dum å så lite som skal til ymset på ett program å da var det gjort så jeg må jo bare ha meg en ny. Men den kommer jo til å ta en evighet for meg å bli ferdig med pluss at det er første genseren jeg strikker så det blir veldig spennende. Så skal jeg også strikke en Marius kjole til min lille niese, har ialfall kjøpt inn garn til den. Ellers har jeg jo og noen votter uten tommel til guttene mine som skulle blitt gjort ferdig og en å en halv sokk. Jeg er jo helt håpløs! 

Har lyst å vise dere sy/strikke kroken min som jeg har prøvd å lage til hjemme.

Den ser litt spinnkel ut forlebi, For jeg har tenkt at denne kroken ikke skal koste meg så mye. bordet var ett bord jeg allerde hadde som bare var stuet vekk, og dette bordet er veldig praktiskt også fordi det kan slås ut til å bli dobbel størrelse veldig greit om jeg skal sy noe her. Har heller ikke fått på plass allt av garn og slikt for jeg skal få opp en hylle her i kroken til å ha litt ting tang på også må jeg ha meg en god stol. Men jeg har troen på at det skal bli en koselig krok til slutt. og om jeg ikke kommer til å sitte der så mye og strikke for det er best i sofa kroken så er det ialfall en fin plass og oppbevare alle tingene mine.

skal poste bedre bilder av kroken når jeg er ferdig med den. Og av strikke prosjektene mine.

Ellers ønsker jeg alle en kjempe fin fredag og en god helg jeg skal jo selvfølgelig ha jobbe helg det er ikke alltid like kjekkt men det er jo bare slik det må være. håper jeg kansje får postet noe senere i dag, ellers hører dere fra meg i løpet av helgen uansett!

Victoria.

Ingen kommentarer

Skriv en ny kommentar

Victoria Basteson

Victoria Basteson

25, Askøy

Velkommen til min Blogg. Jeg kommer fra Askøy den flotteste øyen rett utenfor Bergen, men er snart på flytte fot til vakre Sørlandet. I 2011 var jeg så heldig å bli mamma for første gang til en nydelig gutt. Senere i 2014 kom den neste nydeligheten og til slutt kom sistemann i rekken i 2016 like nydelig som brødrene sine han og. Med meg på laget har jeg verdens beste samboer. Her på bloggen har jeg tenkt og ta dere med inn i hverdagen min, livet mitt, meningene mine og sikkert mye annet.